Biblia to nie Tymbark

„Całe Pismo przez Boga jest natchnione i pożyteczne do nauki, do wykrywania błędów, do poprawy, do wychowywania w sprawiedliwości, aby człowiek Boży był doskonały, do wszelkiego dobrego dzieła przygotowany.” (2 Tm 3,16-17)
Mam na imię ... i jestem uzależniony od Biblii. Brzmi fajnie, lecz niestety wielu chrześcijan traktuje Słowo Boże jak kapsel z Tymbarka. Na pytanie, czy dostałem dzisiaj jakieś słowo od Pana odpowiadam: tak dostałem 66 ksiąg starego i nowego testamentu ale dzisiaj czytałem o … i bardzo mnie poruszyło w tym fragmencie …. Po prostu czytam, co jest napisane i co bym nie przeczytał jest  do mnie. Chodzi bracia i siostry o to by szanować Słowo Boże i nie traktować go jak szklanej kuli lub codziennego horoskopu. Biblia jest w całości do nas. Wierzę w słowo REMA raz na jakiś czas jeśli Bóg chce tak przemówić, pamiętajmy jednak, że Słowo Boże to nie Tymbark.

A.M.