Parafraza psalmu 23

Kanał 23
Autor: Michael Pearl

Współczesny psalm wzięty z "Nowego Międzynarodowego Niechrześcijańskiego Wypaczenia."

Telewizja jest moim pasterzem,
niczego więcej mi nie trzeba.
Pozwala mi leżeć na łóżku.
Odwodzi mnie od Pisma Świętego.
Niszczy moją duszę.
Prowadzi mnie na ścieżki seksu
i przemocy dla dobra sponsorów.
I choć spaceruję przez doliny cienia śmierci,
polubię diabła, krew i seks podniecają mnie.
Telewizja prezentuje reklamy w obecności dzieci.
Namaszcza moją głowę humanizmem.
Żądza podąża ze mną.
Z pewnością lenistwo i ignorancja
będą towarzyszyć mojej rodzinie we wszystkie dni naszego życia
a my na zawsze zamieszkamy w domu
oglądając telewizję.

Nie martwcie się, rodzice; jak wiecie, telewizja nie wpływa na dzieci rodziców, którzy nie chcą, by taki wpływ miała. Dlatego sponsorzy reklamuja tylko te produkty, które już zdecydowaliście się kupić.

/Źrodło/